• دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 06 May 2024

  • دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 06 May 2024
تیتر
سرویس
از تاریخ
تا تاریخ
کلید واژه

ضعف در حوزه برندینگ و بسته‌بندی؛
صادرات خرما در کشور به دلیل ضعف در حوزه برندینگ و بسته‌بندی همچنان با کمترین ارزش افزوده در حال انجام است. در این شرایط، کشورهای همسایه با خرید خرمای ایرانی و بسته‌بندی مجدد آن، جایگاه خوبی در بازارهای جهانی برای خود کسب کرده‌اند و آوازه خرمای ایرانی در حال فراموشی است...
کمیته تامین داخلی خرما تشکیل شد؛
مقداد تکلو زاده، دبیر انجمن ملی خرمای ایران معتقد است؛ هر چند محصولات مزیت دار ایرانی همواره در بازارهای خارجی مشتریان خود را داشته است اما، افزایش نرخ تورم به‌گونه‌ای است که دیگر نمی توان آن را به واردکنندگان تحمیل کرد و باید آماده افت بیشتر صادرات با افزایش تورم باشیم.